Luchtoorlog boven Zeeland

Graag melden wij u dat er een nieuwe serie militair historische naslagwerken over de luchtoorlog boven Zeeland in de periode 1939-1945 in delen wordt uitgegeven. ‘De auteurs, Wim de Meester en Kees Stoutjesdijk, brengen met de serie naslagwerken de luchtoorlog boven Zeeland tijdens de Tweede Wereldoorlog in beeld. Aanvullend aan de inventaris en naslagwerken van diverse stichtingen en musea wordt de luchtoorlog in de serie gedetailleerd beschreven. De strijd boven Zeeland heeft immers een belangrijke rol gespeeld en grote gevolgen gehad voor Zeeland en de Zeeuwen’, aldus de folder.

Het naslagwerk wordt in delen uitgegeven. Deel 5, Tholen en Sint Philipsland wordt verwacht in 2022. Uitgever is de Stichting WW2research.

Website: www.ww2research.nl

E-mail: info@ww2research.nl