In Memoriam (2)

Gré Boelhouwers
Gré Boelhouwers in Gasthuiskapel tijdens Open Monumentendag op 11 september 2021

Na het eerdere bericht over het vroegtijdig overlijden van onze voorzitter Gré Boelhouwers hierbij een uitgebreidere reactie van het bestuur:

“Op 17 november 2021 is vrij plotseling onze voorzitter Gré Boelhouwers overleden. Gré was 12 jaar lid van onze vereniging en is in de ledenvergadering van 10 april 2018 benoemd als bestuurslid. In de daaropvolgende bestuursvergadering heeft ze de functie van voorzitter op zich genomen en deze functie op de voor haar zo eigen opgewekte wijze vervuld, ondanks haar beperkte mobiliteit. De ledenvergadering van 13 oktober 2021 was de laatste verenigingsactiviteit waaraan ze kon deelnemen.

We zijn Gré en Levien veel dank verschuldigd voor de gastvrijheid die we het laatste jaar genoten voor het houden van onze bestuursvergaderingen.”